Om mig

Mitt foto
Utexaminerad sjukskötare/hälsovårdare men är även bagare/konditor från tidigare. Under de senaste åren har mitt träningsintresse ökat. För tillfället är det spinning, och gymträning som jag satsar på och den träningsform jag gillar bäst för tillfället! Finns det skönare än att komma hem med svett i nacken och ben som är trötta? För tillfället går jag Academy vid United i Malmö och trivs grymt bra! The best is yet to come!

fredag 6 januari 2012

" Noman håller täten. Han är orakad och ser trött ut. Han håller bilderna på sonen i utsträckta armar.

- Jag vill att alla ska se hur ett en skjuten 15-åring ser ut.

- Jag flyttade från Irak för att ge mina barn trygghet. Inte ens där skjuts 15-åringar ihjäl, säger Diaa Noman. "


Det är Malmö. Antar jag inte tar det till mig. Tar jag det till mig vågar man inte gå ut på gatan.


Sjukt samhälle vi lever i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar